• دسته بندی: کتاب
  • برند: متفرقه

مجله مدیریت ارتباطات شماره 159

۱۲۰,۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ 30% کاهش
بررسی کالا:
شماره 159 ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با پرونده‌ای درباره سناریوهای پیش روی توییتر سابق و «X» جدید تحت مالکیت ایلان ماسک منتشر شد. آن‌چه نویسندگان این شماره از «مدیریت ارتباطات» به آن پرداخته‌اند این نکته است که ایلان ماسک تاکنون توانسته دست‌کم پنج صنعت را دگرگون کند؛ حمل‌ونقل خودرویی و حمل‌و‌نقل ریلی، سفرهای فضایی، ارتباطات‌ فضایی، نوروساینس و سیستم پرداخت. او مدتی است برای صنعت رسانه خیز برداشته است. آن هم مهم‌ترین رسانه اجتماعی جهان که توییتر نام داشت و ماسک آن را «X» نامید. ماسک را یک راست‌گرای افراطی می‌دانند. او به‌عنوان یک شخصیت سرشناس، تعهد تزلزل‌ناپذیر خود را به جنگ فرهنگی راست علیه ترقی‌خواهی که از آن به‌عنوان «ویروس ذهن بیدار» یاد می‌کند نشان داده و خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را می‌توان به مثابه اقدامی صراحتاً سیاسی برای پیشبرد این ایدئولوژی خاص تلقی کرد. سیطره ماسک، با سابقه‌ای که از او سراغ داریم، بر این شبکه اجتماعی مهم این هراس را ایجاد می‌کند که سمت‌وسوی مورد نظر او بر ماهیت توییتر سایه افکند.
مشخصات
ابعاد 290x210x10 میلی‌متر
وزن 100 گرم
تعداد صفحه 72
نوع مات
نوع جلد شومیز
جنس کاغذ کاغذ گلاسه
سال انتشار 1402
ماه انتشار مرداد
دوره نشر ماهانه
ناشر موسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل